Doar marketing?

Ambalajele au un rol foarte important in mixul de marketing. Ele pot fi un criteriu de stabilire a preturilor, un instrument pentru a crea identitatea produsului. Credeti ca aceasta regula se aplica si domeniului imobiliar? Va raspund eu, da se aplica si inca cum nu va imaginati. Toti incearca sa gaseasca acel ceva care sa vanda repede locuintele, fie ele case sau apartamente. Putini sunt cei ce pun intra-devar accent pe calitate, pe reputatie, cu gandul de a lasa ceva bine facut in urma. Toti dezvoltatorii alearga dupa locatie, iar cei ce nu o au, incearca sa creeze un context printr-o piscina, restaurant, loc de joaca etc. As dori ca aceasta piata sa devina transparenta si sincera, as vrea ca serviciile noastre sa nu fie atat de necesare! Dar realitatea este alta, sunt multi cei ce urmaresc profiturile! Majoritatea dezvoltatorilor isi creaza o imagine impecabila la debut, urmand ca dupa aceea sa inceapa sa reduca putin cate putin de unde pot, iar asta ar fi ipoteza cea mai fericita! Raman totusi increzator ca eforturile noastre vor schimba ceva!